Jarosławiec 2 turnus

Dzień trzynasty

Siemaneczko :D. Dzisiejszy, ospały poranek przypomniał nam że to już koniec koloni :(. Słonko jednak pokazało jak potrafi mocno grzać więc i tym razem udaliśmy się na kochaną plażę. Woda była wspaniała, w szczególności gdy chlapaliśmy się nią nawzajem :D. Smażing w takim słonku to czysta przyjemność ^^. Po powrocie nastała chwila obiadku oraz otrzepywania się z piachu. Basen nie musiał długo czekać na taką wesołą kolonię. Lekko zmęczeni ruszyliśmy pochodzić po Jarosławcu. Po posiłku nadszedł czas na apel pożegnalny. Kiedyś musiał nadejść taki moment. Koloniści zostali nagrodzeni za konkursy i otrzymali pożegnalne pakunki oraz koszulki. Była bardzo miła i ciepła atmosfera. Teraz jednak naszła pora na przygotowania w pokojach na jutrzejszy wyjazd :D.

To była Najlepsza kolonia ^^. Pa paatki moi mili :D. Do zobaczenia w domu.  Paaaaaaaa

Dzień dwunasty

Sieeemanko :D. tyle się dziś ciekawych rzeczy działo ale zacznijmy od początku. Z samego rana , po posiłku, cała uśmiechnięta kolonia ruszyła na plażę. Nikt z nas nie spodziewał się, że z takiego nijakiego nieba zrobi się najpiękniejsza i najcieplejsza pogoda na całym turnusie. Przyrumieniliśmy się z każdej strony ;D. Przez tą świetną atmosferę prawie spóźniliśmy się na obiadek. Po chwili przerwy ruszyliśmy na basen :D. Obozowicze nie przestawali się śmiać podczas pluskania w wodzie. Ze względu utrzymana się takiej mega dobrej pogody znowu udaliśmy się na plażę. Nie wiadomo czy taka sama przydarzy nam się po raz drugi :D. wraz z końcem kolacji grupa czwarta przygotowała młodszym kolegom Chrzest na Kolonistę :D. Każdy uczestnik otrzymał nowe, cudowne imię. Ten fajny dzień zakończyliśmy dużym ogniskiem i kiełbaską.

Każdy umyty, świeży, zadbany, i lulu się pokładamy 😀 pa pa kochani :D. Do zobaczenia ^^

Dzień jedenasty

Witajcie :D. Dzisiejszy dzień był dniem z masą pozytywnej energii. Zaczęliśmy go od napełnienia brzuszków i krótkiego przygotowania do dalszych zabaw. Już chwile później poszliśmy pograć w gry drużynowe. Nasz ukochany zbijak, piłka nożna i chusta animacyjna zapewniły nam multum wrażeń i rozrywki. Wszyscy bawili się wyśmienicie :D. Niestety tuż po obiadku pogoda pokrzyżowała nam plany ;/ . Postanowiliśmy więc, że pójdziemy na spacer do Jezierzan. Chwila relaksu i wyciszenia była niesamowicie przyjemna. Odprężeni wróciliśmy na kolacyjkę. Wieczorem odbyły się śluby kolonijne. Koloniści bardzo ochoczo dobrali się w pary :D. Urozmaiceniem ceremonii był konkurs ,,Mam Talent’’ i dyskoteka. Po takich zabawach wszyscy odpłynęli w błogi sen :D.

Do usłyszenia juto 😀 Kolorowych snów.

Dzień dziesiąty

Hejka ;* Dzisiaj dzień był baaaaardzo ciekawy. Zaczęliśmy go jak zwykle od pysznego śniadanka. Następnie pobiegliśmy szybko do pokojów, wzięliśmy rzeczy i wyruszyliśmy na wycieczkę do Darłowa. Wypłynęliśmy w rejs statkiem, było niesamowicie :D.Głodni wróciliśmy na obiadek. Po krótkiej przerwie udaliśmy się na plażing-smażing. Następnie kolacyjka :D. Z pełnymi brzuszkami wyruszyliśmy ponownie na plażę, aby zatańczyć areobik i grać w siatkówkę. Wszyscy dobrze się bawili ^^. Zmęczeni udaliśmy się do pokojów i przygotowaliśmy się do snu :D.

Papatki, buziaczki :*

Created by: Wiktoria i Kelly

Dzień dziewiąty

Cześć wszystkim! Dzisiaj dzień zaczęliśmy sympatycznie. Pogoda z rana nam dopisała, dlatego ochoczo wybraliśmy się na plażę. Tam smażyliśmy się i kąpaliśmy w morzu. Głodni wróciliśmy na obiadek, po którym poszliśmy pokręcić bioderkami. Później krótkie zakupy w mieście i szybko wybraliśmy się na Mszę Świętą, modlić się o pogodę na jutrzejszą wycieczkę. Po kolacji prezentowaliśmy układy, które przygotowaliśmy. Wszystkie ,,teledyski’’ były bardzo kreatywne 😀 Zadowoleni poszliśmy na dyskotekę i tak zakończyliśmy dzień.

Do zobaczenia 😀

Created by: Asia, Wiktoria, Kelly, Nikola

Dzień ósmy

Dzisiejszy dzionek rozpoczęliśmy tradycyjnie od śniadanka. Później wstąpiła w nas dusza artystyczna i naszą wenę przelaliśmy na zrobienie pamiątek znad morza – zakładek do książek. Następnie rozruszaliśmy nasze kości, ćwicząc układy do prezentacji ,, Twoja twarz to muzyczny image’’. Po obiedzie przyszła pora na plażing, smażing i kąpieling. Przy okazji skorzystaliśmy z darmowego SPA w postaci peelingu pięt podczas sportowych rozgrywek :D. Wieczorem mieliśmy okazję wykazać się znajomością topografii ośrodka, znajdując zagadki ukryte w tajemnych zakamarkach ^^.

Tutaj Wasza ,, GROCHOSKO’’

Dobrej nocy!! ;D

Dzień siódmy

Hejka ziomeczki !!! Dzisiaj z łóżek wstaliśmy uśmiechnięci. Z pustymi brzuszkami poszliśmy na pyszne śniadanko. Po tym jak zwykle był test „białej rękawiczki’’. Następnie udaliśmy się na słoneczną plaże. Graliśmy tam w czółko i po wspaniałej zabawie czas było wracać na smaczny obiadek. Zaraz po posiłku pełni humoru wskoczyliśmy do basenu. Pogoda była tak cudowna dlatego ponowniutko w podskokach znaleźliśmy się na plaży. Z kolei jak zwykle o 18 była kolacja. Wystrojeni uczestnicy bawili się w,, Randkę w ciemno”. Znaleźli swoja miłość 😀 <3 wszyscy zadowoleni wybraliśmy się na zachód słońca. Porobiliśmy parę fajnych fotek i przeszliśmy się po plaży. Było niesamowicie!! Do zobaczenia papatki :*

PS: Blog dzisiejszy created by : Asia, Paulin, Kelly i Wiktorie

Dzień szósty

Witajcie moi Drodzy :D. Dzisiejszy poranek wraz ze śniadankiem dały nam duży zastrzyk energi na resztę dnia. Skoro słoneczko świeciło to wybraliśmy się na plażę. Obozowicze po raz kolejny pokazali< że ich zapał do zabawy jest niezłomny i mino przyjścia chmur dalej dawali czadu ;D. Po napełnieniu brzuszków poszliśmy się pochlupać na basenie *-*. Rozbawieni wyruszyliśmy na zakupy. Najstarsza grupa zamieniła troszkę czasu na wspólne tańce, czyli przygotowania do ich występu. Nadszedł czas kolacyjki. Wieczorem koloniści ochoczo brali udział w ,,Top Model”. Samo wydarzenie odwiedziły takie gwiazdy jak: Polska Kim Kardashian, Mucha, Freddy Zabawny, i Maja :D. Po udanej zabawie odwiedziliśmy lokalna dyskotekę.

później zostało już tylko myju, ząbki i lulanie ^^.

papapapatki, cześć, siemanko.

Dzień piąty

Siema, siemaneczko, siemaniunio! Dziś z rana przywitało piękne słoneczko. Po pysznym śniadanku wybraliśmy się na plażę. Rozpoczęliśmy smażing, plażing, gry oraz pokąpaliśmy się w Bałtyku. Woda była cudowna… niestety tak szybko minął nam czas, że musieliśmy się zwijać na obiadek. Po odpoczynku świetnie się bawiliśmy grając w baloniadę. Było mokro i wesoło :D. Niestety, deszcz trochę nam przeszkodził :P. Ale my się nie podaliśmy i graliśmy dalej w różne konkurencję sportowe, biegowe oraz w zbijaka :D. Zmęczeni zjedliśmy przepyszną kolację. Po krótkiej przerwie udaliśmy się na seans filmowy „Kino Oko”. I tak minął nam piąty dzionek :D.

Papatki i pozderki

PS: Blog napisały Asia, Kelly, Paulina, Wiktoria

Dzień czwarty

Hejka ludziska, po śniadanku i kontroli czystości wyruszyliśmy całą kolonią podziwiać widoki z latarni morskiej … było naprawdę fajowo! Po pysznym obiadku wybraliśmy się na basen. Było zabawnie i ciekawie, graliśmy w siatkówkę, pływaliśmy na pontonach i tak minęła nam szybko godzinka. Po krótkim odpoczynku poszliśmy na plażę budować kreatywne rzeźby z piasku, dało nam to dużo radochy i uśmiechu. Wróciliśmy wieczorkiem na kolację i udaliśmy się na świetny turniej „Kocham Cię Polsko!”.  Wszyscy spędziliśmy ten czas wspaniale, w miłej atmosferze. Do zobaczenia jutro ! ;D

PS: Tekścik napisały Wiktoria, Paulina, Asia, Kelly 😀

Łazieneczka i pa patki.

Dzień trzeci

Siema Siema ludzie. Powiemy Wam coś ciekawego. Nasi podopieczni są najlepsi na świecie. A dlaczego? Zgotowali nam dzień pełen emocji. Zaczęliśmy dzień z POMPĄ! Znakomite śniadanko dało nam energię na plażę. Wiadomo słoneczko to zasłużona kąpiel. I co po kąpieli? PIERUŃSKIE gry i zabawy :D. Młodsi wzięli udział w torze przeszkód, a starsi zgrali w zbijaka. W dodatku kadra połączyła siły z kolonistami i siłowali się w przyciąganiu liny. Niestety, wszystko co dobre kiedyś się kończy więc poszliśmy na obiad. Po obiadku, że pogoda dopisywała jeszcze raz skoczyliśmy na plażę i zahaczyliśmy o miasto. Plany na wieczór były świetne. Zaczęliśmy zabawą GORĄCE KRZESŁA! z zadaniami :D. Po świetnym wstępie przyszła pora na zakończenie dnia gorącymi piosenkami (karaoke).

PS: Powiesiliśmy plakaty dzieci ;).

Alocha moi mili i do jutra :D.

Dzień drugi

Haloooo rodzice! Co tam u was? Bo u nas bardzo dobrze. Dzień zaczęliśmy tradycyjnie czyli pobudka, toaleta i śniadanko. Z nasyconymi brzuszkami koloniści zabrali się za sprzątanie pokojów kończąc z wysokimi notami. Zaklęcie Pani Ani dało nam świetną pogodę więc poszliśmy sobie na plażing, smażing itede. Wiadomo że dzisiaj niedziela to po obiadku jak Pan Bóg przekazał udaliśmy się do kościoła. Wieczorkiem mieliśmy apel na którym poznaliśmy regulamin Wesołego Kolonisty. Jako urozmaicenie wieczoru zrobiliśmy pieruńską dyskotekę na której każdy pieruńsko się bawił :D:D:D:D:D.

Myju ząbki i papaaaaa ^^

Dzień Pierwszy

Dzień rozpoczęty od przeprawy nie rozpieszczał nas pogodą. Raz deszcz, raz słonko towarzyszyły nam przez całą drogę, jednak to nie zniechęciło naszych kolonistów. Podczas jazdy, która trwała 10 godzin, słyszeliśmy śpiewy, śmiechy i rozmowy. Po dotarciu na miejsce wychowawcy rozdzielili dzieciaki na grupy. Koloniści bardzo szybko zaklimatyzowali się z ośrodkiem. Zaraz po rozdzieleniu przyszła pora na pyszny obiadek. Żeby nie tracić czasu od razu wyruszyliśmy na plaże, widoki były wspaniałe a zabawa przednia. na koniec dnia odbyły się zabawy integracyjne na których było duuużo śmiechu.