Jarosławiec III

Dzień czternasty

Czeeeeść i czołem !
Dzisiaj nasz Best Spynacz Summer Camp dobiegł końca. Po ostatniej pobudce udaliśmy się na ostatnie śniadanie i o godzinie 8mej rano mieliśmy opuścić nasze pokoje aby Panie sprzątające mogły tam trochę ‚ogarnąć’ , więc w czasie oczekiwania na Zawiszę Travel oglądnelismy film, a po filmie w porze obiadowej zjedliśmy zupę i ogladnęliśmy jeszcze jeden film 🙂
Jak już zjawił się autokar zapakowalismy nasze bagaże oraz cały sprzęt i około godziny 18stej wyruszyliśmy w drogę powrotna do Legnicy 🙂

Dzień trzynasty

Siemaneczko.
Po śniadaniu poszliśmy na plażę. Najstarsza grupa wraz z wychowawcą przygotowała neptunalia. Jak już się wysmażyliśmy to przyszła pora na obiad. Po obiedzie dostaliśmy czas na to aby się spakować, ponieważ już jutro wyjeżdżamy, gdy już wszyscy mieli gotowe walizki to całą kolonią poszliśmy ostatni raz na basen. Kiedy się wyszaleliśmy już przyszedł czas by udać się na kolację w brzuchach nam burczało niesamowicie 🙂 Nasza Pani Kierownik po zjedzeniu zaprosiła nas na apel , by wręczyć upominki , dyplomy , koszulki …powiedziała kilka ciepłych słów i udaliśmy się na plażę żeby zrobić pamiątkowe zdjęcia w koszulkach !
Tuż po powrocie do ośrodka mieliśmy zorganizowany wieczór z pizzą oraz dyskotekę:)
Dobranoc:*

Dzień dwunasty

Hejooo 🙂
Po pobudce i porannej toalecie udaliśmy się na pyszne śniadanko, gdy już zjedliśmy to wszyscy szybko zabraliśmy najpotrzebniejsze rzeczy i pojechaliśmy na wycieczkę do aquaparku w Darłowie. Jak już się wyszaleliśmy byliśmy tak spragnieni, że nie obeszło się bez wizyty w biedronce 😀 Po udanych zakupach udaliśmy się w drogę powrotną, a w Jarosławcu czekał już na nas ciepły obiadek. Jak już zjedliśmy to cisza poobiednia żeby odpocząć, a po kolacji mieliśmy ognisko 🙂
I tak minął nam dzionek.
Papa<3

Dzień jedenasty

Witamy, witamy .
Mamy piękną i słoneczną niedzielę ! A my jak co niedzielę po śniadanku poszliśmy do kościoła , gdy już wróciliśmy do ośrodka odbyliśmy test białej rękawiczki 🙂
Jak już wszyscy otrzymali ocenę to udaliśmy się na pogadankę o uzależnieniach . Później (po obiedzie ) poszliśmy na plażę gdzie odbył się konkurs na najładniejszą rzeźbę z piasku:D Po udanej zabawie głodomorki wróciły na kolację , a tuż po kolacji odbyły się podchody .
Pozdrawiamy cieplutko!

Dzień dziesiąty

Hej!
To już jedenasty dzień !? Aleee szybko zleciało 🙂 Dzisiaj po śniadaniu poszliśmy wygrzewać się na plaży było super ale trzeba coś jeść wiec wróciliśmy na obiad, gdy już odpoczęliśmy przyszedł czas na zmagania sportowe porzuciliśmy kostką XXL , pograliśmy w unihokeja i wiele innych . Jak już byliśmy wymęczeni przyszła pora na relaks na basenie 🙂
Po basenie szybko się ogarnęliśmy na kolację , a po kolacji poszliśmy na śluby kolonijne . I tak nam zleciał dzisiejszy dzionek .
Do jutra <3

Dzień dziewiąty

Czołem!

Dzisiaj rano po śniadaniu tradycyjnie plażing. Po obiedzie grupa III i IV rysowały kredą, grały w piłkę oraz unihokeja , a grupa I i II uczestniczyły w zmaganiach sportowych na pobliskim orliku.Gdy grupy zakończyły wszelkie zmagania sportowe to wszyscy ćwiczyli do teledysków kolonijnych.Nadeszła pora kolacji…zaraz po kolacji było mam talent wszyscy się dobrze bawili.Gdy już zakończyliśmy mam talent to kadra zrobiła nam niespodziankę a mianowicie wieczorek filmowy.

Pozdrawiamy

Dzień ósmy

Hejka !

Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy rozgrzewką, następnie udaliśmy się na śniadanie, po którym powędrowaliśmy na plażę. Po plaży poszliśmy na obiad a później mieliśmy sieste. Po której mieliśmy spacer po mieście i próby do teledysku. Dzisiaj w planie grupa I i II udały się na basen. Po basenie poszliśmy na kolację, po której Pan Paweł z Panią Mirą zorganizowali nam teleturniej KOCHAM CIĘ POLSKO! Zostaliśmy podzieleni na 5 grup. Każda grupa miała swojego lidera. Po ciężkich 9 rundach gry, udaliśmy się oglądać zaćmienie księżyca a następnie wróciliśmy do ośrodka i poszliśmy spać.

Dobranoc :*

Dzień siódmy

Siemaneczko!

Dzisiaj jak co rano udaliśmy się całą kolonią na poranną rozgrzewkę.Po śniadaniu, które było po rozgrzewce udaliśmy się na plażę.Do naszego ośrodka wróciliśmy tradycyjnie na obiadek.W ciszy poobiedniej zrobiliśmy Panu Pawłowi i Pani Kasi , naszej kierowniczce psikusa…pokolorowaliśmy im włosy. Było bardzo śmiesznie .Po zakończeniu ciszy poobiedniej grupa I poszła robić kartki z podziękowaniami dla naszych sponsorów , grupa II robiła różne ciekawe figurki z masy solnej , a grupa III i IV poszły na basen. Po basenie grupa III poszła na latarnię morską podziwiać panoramę Jarosławca, grupa IV robiła dekoracje do teledysków kolonijnych. Grupa I (najstarsza) robiła dekoracje do randki w ciemno i napis do „Kocham Cię Polsko”. Jak już wszystko było zrobione i każda impreza dopięta na ostatni guzik to udaliśmy się do swoich pokoi na wieczorną toaletę i spać. Ten dzień był pełen wrażeń i pracy ale również przyjemności

Pozdrawiamy!!!

było bardzo śmiesznie .Po zakończeniu ciszy poobiedniej grupa I poszła robić kartki z podziękowaniami dla naszych sponsorów , grupa II robiła różne ciekawe figurki z masy solnej , a grupa III i IV poszły na basen. Po basenie grupa III poszła na latarnię morską podziwiać panoramę Jarosławca, grupa IV robiła dekoracje do teledysków kolonijnych. Grupa I (najstarsza) robiła dekoracje do randki w ciemno i napis do „Kocham Cię Polsko”. Jak już wszystko było zrobione i każda impreza dopięta na ostatni guzik to udaliśmy się do swoich pokoi na wieczorną toaletę i spać. Ten dzień był pełen wrażeń i pracy ale również przyjemności

Dzień szósty

Heeeej !

Dzionek jak zwykle minął wspaniale :D. Pobudka odbyła się o 7 rano, potem śniadanko. Następnie poszliśmy poplażować. Po obiedzie mieliśmy przerwę na odpoczynek. Po ciszy cała kolonia robiła zakładki pamiątkowe. Zaraz po skończeniu zajęć artystycznych grupa I i II zaczęły próby do teledysku. Po zacnych ćwiczeniach wszyscy udali się do pokoi na wieczorną toaletę, a następnie poszli spać.

Do zobaczenia :*

Dzień piąty

Witamy !

Dzisiaj tradycyjnie rano mieliśmy rozgrzewkę, na której było również rozdanie nagród za Baloniade oraz Koło Fortuny. Po śniadaniu poszliśmy na plażę, na której popływaliśmy oraz pograliśmy w różne gry. Następnie był obiad, po którym odpoczęliśmy sobie. Po naszym okienku w zajęciach grupa I i II poszły dalej plażować, natomiast III i IV grupa poszły na basen, gdzie Pan Ratownik zorganizował im przeróżne zabawy, jak wyścigi na baranach czy murarz, jednak nasi plażowicze także się nie nudzili, oni oprócz kąpieli w wodzie grali w tzw. Czółko czy ziemniaka ;D . Po plaży wszyscy udali się szybko na kolację, po której odbyły się zawody. Najpierw był to zbijak, następnie wyścigi rzędów, a zakończyliśmy zabawą, w której każdy uczestnik miał 2 piłki, które musiał przerzucić na drugą stronę boiska tak, żeby na jego polu zostało jak najmniej piłeczek. Finał tej zabawy był baaardzo długi, dlatego wszyscy uczestnicy przygotowali dla Pana Pawła niespodziankę, w postaci deszczu piłek w jego stronę ;D . Po zawodach Pani Kierownik wraz z wychowawcami zorganizowali nam Dzień Pizzy na kolonii , wyżerka się bardzo udała i wszyscy syci i zmęczeni dniem poszli spać.

Buziaczki i do zobaczenia 😀

Dzień czwarty

Siemanko!

Dzisiaj po pobudce poszliśmy na rozgrzewkę przy udziale muzyki :3. Następnie po śniadaniu powędrowaliśmy na plażę, gdzie po za kąpielą czekało na nas przeciąganie liny oraz wyścigi rzędów, było przy tym dużo śmiechu ;D. Później poszliśmy na obiad, jednak wciąż byliśmy głodni… głodni wrażeń, więc po wyjściu do miasto i na plażę oraz kolacji, nasze Panie i Pan J (rodzynek) przygotowały dla nas Koło Fortuny, poczuliśmy się jak w prawdziwym teleturnieju. Na koniec wszyscy pogratulowaliśmy sobie za grę i udaliśmy się do naszych pokoi i poszliśmy prosto do łóżek. Ciekawe jakie jeszcze niespodzianki ma dla nas nasza kadra ???

Buziaki i dobranoc :*

Dzień trzeci

Elo elo 320!

Dzisiaj po pobudce udaliśmy się od razu na śniadanie. Po śniadaniu poszliśmy na Mszę Świętą, następnie zrobiliśmy wizytówki na nasze drzwi, na których pisaliśmy nazwy na nasze pokoje oraz się podpisywaliśmy. Po obiedzie mieliśmy chwilkę odpoczynku po czym poszliśmy na plażę, gdzie zaliczyliśmy naszą pierwszą kąpiel w morzu 😀 oraz pograliśmy w różne gry czy budowaliśmy zamki z piasku. Po plaży powędrowaliśmy na kolację. Potem mieliśmy zorganizowaną BALONIADĘ!!! Walka była zacięta i każdy się przykładał, aby jak najlepiej rzucić czy przyjąć balona, śmiechu oraz wody było co nie miara ;D. Później udaliśmy się na zachód słońca. Po powrocie wszyscy poszliśmy do naszych pokoi, wyszorowaliśmy się i poszliśmy spać.

Całuski i do później :*

Dzień drugi

Siemanolo!

Dzisiaj mieliśmy pobudkę o 7 rano, a zaraz po niej udaliśmy się na poranną rozgrzewkę 😀 prowadzoną przez Panią Patrycję, która przygotowała nam kilka układów tanecznych. Po tańcach szybko ruszyliśmy na śniadanko. Jak to zwykle bywa, że po śniadaniu sprzątamy pokoje, żeby były gotowe na test „białej rękawiczki”. Kiedy Pani Kierownik wraz z wychowawcami sprawdziła czystość każdy pokój dostał ocenę adekwatną do poziomu czystości od 0 do 6. Później wraz z naszymi wychowawcami spotkaliśmy się, aby podpisać regulamin.  Następnie udaliśmy się na obiad. A po obiadku mieliśmy tradycyjną sieste. Oczywiście, żeby nie leniuchować za długo cała grupą udaliśmy się na plaże, gdzie pomoczyliśmy się w wodzie i poleżeliśmy na słoneczku. Grupa III i IV poszła na basen, kiedy I i II zostały jeszcze na plaży. Po kolacji nasze Animatorki przygotowały dla nas dyskotekę, na której się wybawiliśmy, że hej 😀 . Czekamy na następne dni i atrakcje z niecierpliwością.

Buziaki :* i pozdrowionka

Dzień pierwszy

Siema ! Siemaneczko !

Do Jarosławca dojechaliśmy cali i zdrowi. Przywitała nas bardzo ciepło Pani kierownik Kasia, która przydzieliła nam nasze pokoje i podzieliła na grupy. Po wprowadzeniu i zaaklimatyzowaniu się w pokojach poszliśmy na basen, gdzie świetnie się bawiliśmy. Potem udaliśmy się na obiadokolację, która okazała się bardzo smaczna 😀 Następnie odbył się krótki apel, na którym został przedstawiony regulamin kolonii oraz zasady panujące na Best Spynacz Summer Camp’ie. Po apelu poszliśmy przywitać się z morzem, gdzie przetestowaliśmy kilka ciekawych pomysłów na zdjęcia 😉 Nie możemy się doczekać następnych dni oraz reszty czekających nas atrakcji.