Blog zimowy 2020

Witamy na naszych obozowych blogach !

Blogi są aktualizowane codziennie* podczas naszych obozów przez animatorów.

Dzień siódmy

Cześć rodzice!
To nasz drugi aktywny poranek, dzień zaczęliśmy od śniadanka i wycieczki do Świątyni Wang. Następnie udaliśmy się na deptak Karpacza, aby wydać swoje ostatnie miliony. Po udanych zakupach udaliśmy się na pyszny obiadek. Z wielkim smutkiem musieliśmy zacząć pakować swoje walizki. Ale na tym nie skończyliśmy naszego dnia. Z okazji Walentynek zostaliśmy zaproszeni na Radkę w ciemno <3. Po mega emocjach przeszedł czas na pożegnanie. Na uroczystym apelu zostały nam wręczone pamiątkowe kubeczki i słodkości, a na zakończenie dnia wyszaleliśmy się na dyskotece.
Uciekam spać, widzimy się jutro w Legnicy 😁

Dzień szósty

Witamy bardzo serdecznie, po mega atrakcyjnym dniu 🙂
Dzisiaj musieliśmy szybciej wstać, bo czekał na nas dzień pełen wrażeń. Zaczęliśmy standardowo od śniadanka i wyjechaliśmy do iQLANDII, gdzie czekało na nas pełno atrakcji. Od kosmicznych, po gry planszowe i różne doświadczenia, a po kilku godzinach dobrej zabawy udaliśmy się do aquaparku. Tam czekały na nas zjeżdżalnie, pokazy laserowe i kupa dobrej zabawy. Późnym wieczorem przyjechaliśmy na obiado-kolacje. Na koniec dnia maraton filmowy, na którym oglądaliśmy bardzo fajne filmy i tak zakończyliśmy dzionek 😘

Dzień piąty

Cześć rodzice,
jak zaczęliście poranek, bo my bardzo aktywnie. Poszliśmy po śniadanku na spacerek do Karpacza, oczywiście na pieszo. Jak wróciliśmy to jedliśmy obiad, aż uszy się nam trzęsły. Po małej regeneracji rozpoczęliśmy teleturniej Pytania i Wyzwania.
Dzisiaj szybciej poszliśmy spać bo jutro wstajemy i jedziemy na wycieczkę do Liberca.
Dobranoc ☺️

Dzień czwarty

Hejo rodzice,
dziś nie pytamy się o pogodę u Was, bo my możemy pochwalić się, że u nas od rana pada śnieg 😍😍 ten piękny poranek zaczęliśmy od warsztatów z Leroy Merlin, gdzie wykańczalniczy nasze karmniki. Są teraz piękne pomalowane. Później nasi wychowawcy zorganizowali nam zajęcia w grupach, graliśmy w państwa miasta, kalamburu, mafie, rekina, unihokeja itp. Za to po kolacji odbył się Mam Talent, gdzie nasi koledzy z zimowiska mogli zaprezentować swoje talenty (taniec, śpiew, recytację, sztuczki magiczne). Uczestnicy stanęli na wysokości zadania i pokazali na co ich stać. Występy naprawdę były na wysokim poziomie i teraz już wiemy co za gwiazdy mamy na zimowisku. Po występach, nasza najstarsza grupa miała seans filmowy ze świeżym popcornem.
Lecimy w kimke dobranoc 🥰

Dzień trzeci

Witajcie rodzice, jak tam u was pogoda? Bo u nas kiepsko 😌 pada deszcz, ale działamy od rana. Przyjechali do nas Panowie z Leroy Merlin i przeprowadzają dla nas warsztaty. Mogliśmy zrobić ekologiczne domki i je ozdobić, a także zbijaliśmy karmniki dla ptaków, które zostaną przekazane do szkół i przedszkoli. Jak naładowaliśmy baterie na kolacji to poszliśmy na karaoke, gdzie tak śpiewaliśmy, że aż zdarliśmy gardełka. Ale rano napijemy się herbatki i będzie ok 🙂
Do usłyszenia jutro😘

Dzień drugi

Witajcie Rodzice 😁

Kolejny dzień za nami. Dziś zaczęliśmy standardowo od śniadanka, a następnie udaliśmy się do kościółka gdzie zostaliśmy bardzo mile przywitani.  Później nasi wychowawcy zorganizowali nam zajęcia integracyjne w grupach. No i przyszedł czas na obiadek, po obiadku zostało rzucone nam wyzwanie aby podbić stok Grabowca gadzie znajduje kaplica św. Anny, ale niestety nie udało nam się 🙁 Spróbujemy jeszcze raz 🙂
Po ciężkiej podróży wzięliśmy udział w konkursie plastycznym, warto walczyć bo nagroda jest bezcenna no i po kolejnym posiłku odbyła się pierwsza dyskoteka, gdzie bawiliśmy się znakomicie.
Jutro też damy znać co porabialiśmy 🙂

Dzień pierwszy

Czołem Rodzice!

Dotarliśmy cali i zdrowi do naszego bajkowego zamku. Po przyjeździe zaczęliśmy od podziału na grupy. Poznaliśmy naszych wychowawców, a następnie wybraliśmy z kim chcemy być w pokoju. Zjedliśmy pyszny obiadek i po obiadku poszliśmy na spacerek, żeby zobaczyć piękne okolice Pałacu Spiż. Po powrocie przystąpiliśmy do formalności, poznaliśmy nasze obowiązki i prawa 🙂  Ze wszystkim zapoznał nas, nasz ukochany Pan Kierownik. No i cóż, tak nasz dzionek dobiegł końca.