Stegna I

10.07.2020

Hejo,
to już nasz ostatni dzień. Dzisiaj odbyły się ostatnie zajęcia i wychowawcy urządzili nam apel pożegnalny. Było dużo słów wzruszenia i pożegnań. Ostatni raz zaśpiewaliśmy hymn kolonii. Po wieczornej dyskotece zamówiliśmy pizze i staraliśmy się wykorzystać te chwile na rozmowy z naszymi kolegami i koleżankami

Teraz czas na pakowanie i w sobotę ruszamy do domu. Mamy nadzieję, że już na nas czekacie w Legnicy.

09.07.2020

Ostatnie chwile mijają nam bardzo szybko. Dzisiaj po porannej gimnastyce szybko zjedliśmy śniadanie i popędziliśmy na plażę. Tam część kolonistów zrelaksowała się na joge, a część pałaszowała lody. Wysłaliśmy ostatnie kartki. W ciągu dnia, każdy z nas napisał test na temat kulturalnego zachowania się przy stole. Parę dni wcześniej mieliśmy z tego zajęcia z Panią Moniką.

Po obiedzie nasi wychowawcy zorganizowali Neptunalia, czyli morski chrzest dla wszystkich tych, którzy po raz pierwszy są na koloni.

Wieczorem mieliśmy śluby kolonijne. Pary, które poznały się podczas randki w ciemno mogły zawrzeć związek małżeński 🙂

Wszystko co Spynacz złączył niech nikt nie rozdziela 😉

Jutro ostatni dzień pełen zabawy, ponieważ w sobotę już wracamy do Legnicy 🙂

08.07.2020

Cześć,

mieliśmy dzisiaj intensywny dzień. Wstaliśmy z samego rana i zjedliśmy śniadanie, zaraz po nim wsiedliśmy do autokaru i pojechaliśmy na wycieczkę do Gdańska. Naszą wyprawę rozpoczęliśmy od centrum. Przeszliśmy na stary rynek gdzie po drodze mijaliśmy muzeum morskie, statek Sołdek i Żurawia. Na rynek weszliśmy przez Bramę Zieloną, następnie zrobiliśmy sobie sesję pod fontanną Neptuna. Starsze grupy dostały czas wolny aby móc zobaczyć rynek samemu, a młodsze spacerkiem przeszły po rynku w towarzystwie wychowawców. Największą atrakcją był napis Gdańsk i statki przypominające te z filmu Piraci z Karaibów.

Po zwiedzaniu centrum udaliśmy się do Europejskiego Centrum Solidarności czyli Stoczni Gdańskiej. To tam poznaliśmy historię współczesną polski.

Po powrocie do ośrodka zjedliśmy obiad i odpoczywaliśmy po wycieczce. Wieczorem podziwialiśmy zachód słońca, a po powrocie wychowawcy zrobili nam wieczór filmowy.

Teraz uciekamy spać bo to już nasze ostatnie dni tutaj i musimy je wykorzystać jak najlepiej.

07.07.2020

Witajcie,
dzisiejszy dzień minął nam bardzo przyjemnie. Mimo zmieniającej się pogody nie nudziliśmy się. Warsztaty, gra w piłkę, zabawa, ciągle coś 🙂 Graliśmy w scrabble, w kółko i krzyżyk i wiele innych. Najmłodsza grupa mogła zrelaksować się na zajęciach jogi. Grupa czwarta i piąta podjęła temat uczciwości i życzliwości w ramach warsztatów „Porozmawiajmy o wartościach”. Tworzyliśmy też swoje miasta marzeń.
Na koniec dnia odbyła się dyskoteka, ale teraz lecimy spać bo jutro jedziemy na wycieczkę do Gdańska 🙂 Czekajcie na relacje z naszego wyjazdu.

06.07.2020

Kochani rodzice,
dzisiaj dzień minął nam bardzo fajnie. Kolejne grupy miały zajęcia z Panem Mateuszem na temat przyszłości i swoich kompetencji. Młodsze grupy mogły porozmawiać z Panią Moniką na temat wartości i uczuć związanych z dzisiejszym dniem.

Wysyłaliśmy, też kartki, ale to zobaczycie, bo już za parę dni powinny być u Was 🙂

Na koniec dnia odbyła się randka w ciemno czyli RANDEVU. Więc mamy nowe pary na kolonii. Pośmialiśmy się i pobawiliśmy. Po dobrej zabawie poszliśmy szybko spać.

05.07.2020

Połowa turnusu już z nami 🙁 pogoda też już daje nam znać, że zostało nam mało czasu na zabawę. Dzisiaj mieliśmy warsztaty z Panem Mateuszem na temat pracy zespołowej oraz czego ona nas uczy.
Cały dzień szykowaliśmy się na najważniejszą imprezę turnusu, prezentację grup, były tańce i hulańce, a do tego ognisko 🙂 Każdy mógł upiec sobie kiełbaski i zjeść je przy ognisku.
Ten tydzień minął nam bardzo szybko i mamy nadzieję, że kolejne dni będą mijały wolniej 🙂

04.07.2020

Cześć 🙂
Pogada nam sprzyja 🙂 Wczoraj mieliśmy zajęcia z Savoir-vivre . Nauczyliśmy się jak układać sztućce podczas jedzenia oraz tego, że nie mówi się smacznego 🙂 Ćwiczymy to przy każdym posiłku aby nie zapomnieć 😉
Po zajęciach pognaliśmy na plażę, aby móc po raz pierwszy wejść do morza 🙂 graliśmy w dwa ognie i w siatkówkę plażową. Po kolacji odbył się konkurs MAM TALENT, podczas którego nasi koledzy zaprezentowali nam swoje talenty. Był śpiew, magia i programowanie.

Uciekamy bawić się dalej,

pozdrawiamy ze słonecznej Stegny 🙂

03.07.2020

Siemaneczko 🙂
U nas plażing i leżing, ale spokojnie, jest też dużo sportu i oczywiście dobrej zabawy 🙂
Korzystamy z dobrej pogody i spędzamy czas na świeżym powietrzu. Malujemy, rysujemy i się bawimy 🙂 Mieliśmy zajęcia z historii pocztówki i przygotowaliśmy własnoręczne kartki. Wczoraj wieczorem były konkurencje „Bruneci kontra Blondyni”, rywalizacja była ostra ale nikt nie wygrał. Okazało się, że jesteśmy równi 🙂 później wszyscy razem szaleliśmy w rytm muzyki.
Zapraszamy do oglądania naszego pierwszego filmu z kolonijnego studia 🙂

02.07.2020

Dzień dobry,
tydzień mija nam na dobrej zabawie 😊 dzisiaj korzystając ze słonecznej pogody piszemy do was z plaży. Odpoczywamy po wczorajszym karaoke. Widział ktoś z was naszego live na Instagramie? Mamy nadzieję, że to nie ostatnia taka zabawa ;P Szykujemy się już na następną.

Młodsze grupy wczoraj lepiły z gliny, ich dzieła na pewno zobaczycie bo zabiorą je do domów. Nasi starsi koloniści spacerowali po okolicy 😊 Grupa Pani Emilki miała okazję przejechać się bardzo ciekawym pojazdem, zobaczcie na zdjęciach. Takich atrakcji mamy tu w bród.