Ostatni dzień na Best Spynacz Summer Camp.

Jak ostatni dzień to obyło się bez rozgrzewki.

Po śniadaniu zaczęliśmy pakowanie i sprzątanie pokoi, aby trochę się poruszać poszliśmy na miasto na ostatnie zakupy.

Po południu byliśmy pożegnać się z morzem, pogoda nam dopisała i nawet zaświeciło słoneczko.

Przed kolacją obejrzeliśmy film o Stowarzyszeniu, poznaliśmy bliżej historię założenia Spynacza.

Po kolacji odbył się apel końcowy. Były podziękowania i łzy wzruszenia.

To koniec naszej meksykańskiej przygody.

Poniedziałek to początek tygodnia 🙂

U nas pogoda niestety iście poniedziałkowa 🙁 deszczowo i pochmurnie, ale to nam nie mogło zepsuć przedostatniego dnia na kolonii.

Po śniadaniu odbyły się zawody sportowe dla młodszych grup. Wszyscy uczestnicy musieli przejść przez każde stanowisko z daną dyscypliną. Były na nich zbierane punkty, które na koniec zostały policzone i wyłoniono zwycięzców.

Starsze grupy zostały zaproszone na warsztaty o uzależnieniach. Wychowawcy oraz Pan Kierownik poprowadzili dla nich zajęcia o nałogach współczesnego świata. Na koniec grupami tworzyli plakaty na temat różnych uzależnień.

Po południu wybraliśmy się na spacer, ponieważ trochę się rozchmurzyło. Jednak nie do końca był to dobry pomysł bo w czasie przechadzki złapał nas deszcz. Grupy młodsze wzięły udział w małych podchodach na terenie ośrodka 🙂

Wieczorem po intensywnym dniu obejrzeliśmy film, zjedliśmy popcorn i poszliśmy spać 🙂

Leniwa niedziela już za nami 🙂

Po śniadaniu i porannej rozgrzewce poszliśmy do kościoła na niedzielną mszę 🙂

Później poszliśmy na szybkie zakupy, bo zaczynamy rozglądać się za pamiątkami z wakacji 🙂

Po obiedzie były zajęcia w grupach, jedni grali w duże planszówki inni byli na spacerze po Dźwirzynie, a jedna z grup była na rowerach.

Wieczorem odbyły się śluby kolonijne 🙂 było dużo serduszek i romantycznej muzyki <3

Poślubiliśmy nasze kolonijne pary 🙂 po ślubie tradycyjnie odbyło się wesele i były różne zabawy 🙂

Wymęczeni po weselnej zabawie poszliśmy spać 😛

Sobota minęła nam bardzo szybko 🙂

Bardzo mało czasu nam zostało na Best Spynacz Summer Campie ;(

Dlatego od rana nie marnowaliśmy czasu 😉

Po śniadaniu rozpoczęliśmy MASTERCHEFA- warsztaty kulinarne z robienia tortilli 🙂

Wszystko wyszło pysznie 🙂

Później korzystając z pogody wyszliśmy na spacer po okolicy 🙂

Po kolacji odbył się teleturniej Va Banque, zostaliśmy podzieleni na 6 grup i rywalizowaliśmy o czarną skrzynkę 🙂 do wygrania było najnowsze BMW w wersji mini 😉

Nawet nie wiedzieliśmy, kiedy zrobiła się 22 i musieliśmy iść do łóżek.

Piątek, piąteczek, piątunio! U nas każdy dzień jest jak piątek 🙂

U nas dzisiaj wietrznie, dlatego zrezygnowaliśmy z kąpieli morskich, ale za to wychowawcy zorganizowali dla nas konkurs na rzeźbę z piasku.
Tematem były dzikie zwierzęta, dlatego na zdjęciach zobaczycie aligatory, węże, żyrafę i pająki.

Po obiedzie mieliśmy zabawę niespodziankę. Zamieniliśmy się w filmowców i nagrywaliśmy za pomocą SNAPCHATA filmy z ciekawą, śmieszną lub pozytywną historią.
Po kolacji odbyła się I FESTIWAL FILMOWY BSSC, na którym obejrzeliśmy nasze dzieła 🙂

Wy już niedługo będziecie mogli obejrzeć ja na mediach społecznościowych Stowarzyszenia 🙂

Po wszystkim odbyła się dyskoteka. Tańczyliśmy, aż do utraty tchu.

Jueves loco!

Dzisiaj czas na wycieczkę 🙂 ale przed tym byliśmy na plaży bo wyszło słoneczko 😉

Były zabawy na piasku i szaleństwo w wodzie 🙂

Po wcześniejszym obiedzie wyjechaliśmy do POMERANII- parku rozrywki.

Tam spędziliśmy parę godzin. Korzystaliśmy ze wszystkich atrakcji 🙂 były karuzele, kolejki, dmuchańce, wodne zjeżdżalnie i rowerki wodne. Najlepsza zabawa na świecie 🙂

Po powrocie i po kolacji odbyły się NEPTUNALIA. Osoby, które jeszcze nigdy nie były na koloni przysięgały Neptunowi, że będą już zawsze pamiętały o konkursie czystości, w domu, w szkole i w pracy w odległej przyszłości. Przysięgły słodziakiem być doskonałym i świadczyć o tym życiem całym 🙂

Musiały wypić morski napój i odebrały dyplomy z nowymi imionami 🙂 Od dziś są już pełnoprawnymi kolonistami 🙂

Słoneczko dalej nie wyszło zza chmur, ale to nam nie przeszkadza 😉

Rano po pożywnym śniadaniu poszliśmy na spacer, zwiedzaliśmy okolicę.

Później odbyły się zajęcia w grupach.

Po obiedzie zagraliśmy w wielką krzyżówkę. Zostaliśmy podzieleni na 8 mieszanych grup i szukaliśmy po całym ośrodku liter do haseł. Dużo kilometrów dzisiaj zrobiliśmy 😉

Wieczorem odbyły się rozmowy z wychowawcami w grupach, a później pokaz filmowy. Młodsze grupy oglądały “Salma w krainie dusz”, a starsi obejrzeli dokument “Podróbki sławy”. Jak pokaz filmowy to nie mogło zabraknąć popcornu 😉

Jutro jedziemy na wycieczkę, dlatego kładziemy się szybciuto spać 🙂

Dzisiaj niestety nasze meksykańskie słoneczko zaszło za chmurami. Poranek spędziliśmy na zajęciach w grupach.

Starsi pisali pocztówki, które niedługo wyślą. Młodsi robili piniaty z papieru i bibuły.

Po południu między jednym a drugim deszczem byliśmy na spacerze. Później odbyły się MINI ZAWODY SPORTOWE 🙂

Wieczorem odbyły się wybory Miss i Mistera BSSC 2k21. Chętni prezentowali się przed wszystkimi i odpowiadali na pytania jury.

Od dzisiaj mamy na koloni króla i królową 🙂

Tydzień rozpoczęliśmy pełni energii. Od rana szaleliśmy na plaży, było dużo wody i piasku 😉 wśród wygłupów nie zabrakło też zawodów sportowych.

Po obiedzie odbyła się gra terenowa 50-TKA. Po całym ośrodku szukaliśmy ukrytych numerków z hasłami, później wykonywaliśmy przydzielone nam zadania. Zmęczeni ale zadowoleni poszliśmy na chwilę odpoczynku.

Wieczorem czekało na nas KOŁO FORTUNY. Drużynami walczyliśmy o złoty gral 😉 było dużo ciężkich pytań ale każdy dał radę. Wygrali najlepsi.

Czekamy na jutrzejszy dzień i mamy nadzieję, że pogoda meksykańska z nami zostanie 😉

Witamy w leniwy niedzielny wieczór 🙂

Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od rozgrzewki, po śniadaniu poszliśmy robiliśmy zdjęcia grupowe. Po sesji wyszliśmy do kościoła.

Po obiedzie poszliśmy na plażę. Słońce schowało się nam za chmurami, ale to nam nie przeszkadzało aby dobrze się bawić 🙂

Plażing nie może trwać wiecznie, dlatego wieczorem wychowawcy przygotowali dla nas MAM TALENT. Przez cały dzień przygotowywaliśmy się do pokazania swoich talentów.

Podczas konkursu były śpiewy, tańce, gimnastyka, rysunek i wiele, wiele innych.

Po pokazie posiedzieliśmy jeszcze chwilę w grupach i poszliśmy spać 🙂