Dzień 13

Właśnie zakończył się ostatni pełny dzień naszego pobytu w Niechorzu. Rano udaliśmy do Parku Miniatur Latarni Morskich w Niechorzu.

Z powodu deszczowej pogody popołudnie spędziliśmy na oglądaniu „Filmu o pszczołach”.  Gdy chmury się nieco rozeszły udaliśmy się na spacer po Niechorzu, kupując ostatnie pamiątki.

Po kolacji nadeszła wzruszająca chwila apelu pożegnalnego. Mieliśmy okazję podsumować cały I turnus a najbardziej zaangażowane osoby zostały wynagrodzone. Po apelu nie mogło zabraknąć pożegnalnej dyskoteki.

Dzień 12

Środowy poranek rozpoczęliśmy jak co dzień poranną gimnastyką. Pogoda dziś nas nie rozpieszczała dlatego udaliśmy się na spacer nad pobliskie jezioro- Liwia Łużna. Poszliśmy również na pocztę (pocztówki już do Was idą).

Po obiadku najmłodsza grupa udał się na konkurs układania lego, a kolejne dwie spędziły czas na świeżym powietrzu grając w „państwa, miasta”. Po zakończonych pracach w grupie udaliśmy się na wyścigi rzędów. Było bardzo wesoło i aktywnie.

Po kolacji nadszedł długo wyczekiwany czas na śluby kolonijne nad brzegiem basenu. Zobaczcie sami.

Dzień 11

Dzisiaj dzień rozpoczęliśmy dzień na świeżym powietrzu – spacerując ulicami Niechorza. Zaraz po przechadzce wskoczyliśmy do basenu. Gdzie pluskaliśmy się aż do obiadu.

Po pysznym posiłku i chwili odpoczynku poszliśmy na plażę. Tym razem plażing był bardzo aktywny – graliśmy w siatkówkę, ringo, czółko i „kółko i krzyżyk” w wersji XXL.

Wieczorową porą rozpoczęliśmy grę o nazwie „50-tka” (tzw. podchody). Musieliśmy wykonać wiele trudnych zadań m.in. policzyć ławki i krzesła czy zamienić się na bluzy z Panią Kierownik.

Dzień 10

Poniedziałek rozpoczęliśmy bardzo intensywnie. Od razu po śniadaniu wskoczyliśmy do autokaru i udaliśmy się w stronę Świnoujścia. Po drodze zatrzymaliśmy się w Międzyzdrojach na punkcie widokowym „Gosań”, z którego podziwialiśmy Bałtyk. Następnie kontynuowaliśmy podróż do Świnoujścia. Pierwszym punktem naszej wycieczki, do którego dotarliśmy po przeprawie promem, był Park Zdrojowy, gdzie zrobiliśmy krótki przystanek na plac zabaw. Później udaliśmy się do kościoła pod wezwaniem Najświętszej Marii Panny Gwiazdy Morza. Idąc dalej zahaczyliśmy o wieżę widokową, z której obserwowaliśmy miasto. Następnie przeprawiliśmy się przez rzekę Świnę promem powrotnym i wróciliśmy do Międzyzdrojów. Tam mogliśmy poczuć się jak gwiazdy Hollywood przechodząc Aleją Gwiazd. Prosto z niej poszliśmy na molo. Z wycieczki wróciliśmy prosto na pyszną kolację. Dzień zakończyliśmy dyskoteką.

Dzień 9

Niedzielę rozpoczęliśmy wizytą w kościele. Następnie, korzystając z pogody wskoczyliśmy szybko w stroje kąpielowe i poszliśmy na basen.

Po południu słońce ciągle pozostawało z nami i postanowiliśmy wykorzystać ładną pogodę idąc na plażę. Przy szumie fal tworzyliśmy prezentację każdej z grup.

Po kolacji wróciliśmy na plażę i prezentowaliśmy wcześniej przygotowane prezentacje oraz stroje. Wszystko to odbyło się w klimacie indiańskim- w otoczeniu pochodni i namiotów tipi.

Dzień 8

Dziś wstaliśmy pełni energii ponieważ słoneczko u nas zawitało. Nasza koleżanka poprowadziła bardzo intensywną rozgrzewkę, która zakończyła się krótką zumbą. Po śniadaniu poszliśmy na spacer do sąsiedniej miejscowości na lody dla ochłody. Wstąpiliśmy również na plac zabaw.

Następnym punktem na planie dzisiejszego dnia były „Neptunalia”, czyli długo wyczekiwany chrzest kolonijny. Wszyscy pokonali go śpiewająco, pomimo trudnych przeszkód.

Wieczorem zabraliśmy się za przygotowywanie strojów na jutrzejszą imprezę na plaży i prezentację grup.

Dzień 7

Jesteśmy już na półmetku naszej kolonii. Czas leci nam bardzo szybko, bo wszystko co dobre, szybko się kończy, ale nic straconego! Czeka nas jeszcze drugie tyle wrażeń! Dziś również było bardzo ulewnie, wręcz burzowo. Mimo to, rano udało nam się skorzystać z plaży, i trochę pograć w siatkę.

Po obiedzie burza rozpętała się na całego i pokrzyżowała nasze plany spaceru po Niechorzu. Zostaliśmy więc w ośrodku i ćwiczyliśmy aktorskie umiejętności – każda z grup musiała wykazać się zdolnościami marketingowymi i nakręcić reklamę naszej kolonii. Już niedługo filmiki zostaną ocenione przez nasze hollywoodzkie jury.

Po kolacji pogoda nadal nie rozpieszczała, więc zostaliśmy w ośrodku i czas spędziliśmy na sportowo – trochę pograliśmy w nogę, trochę w kosza, a niektórzy skusili się też na  ping- ponga.

Dzień 6

W czwartek rano obudził nas deszcz, który nie opuścił nas niemal przez cały dzień. W związku z tym czas spędzaliśmy głównie w ośrodku. Zaczęliśmy od krótkiego spaceru. Zaraz po nim udaliśmy się na świetlicę, gdzie pisaliśmy pocztówki.

Po obiedzie zrelaksowaliśmy się przy seansie filmowym.

Na wieczór zostało najlepsze – „Mam talent”. W Jury teleturnieju prowadzonego przez wychowawczynię grupy III – P. Monikę Ryl zasiedli – Małgorzata Foremniak, Agnieszka Chylińska i Agustin Egurrola. Talenty, które przedstawialiśmy to m.in – śpiew, akrobatyka, freestyle (piłka nożna), rysowanie, a nawet wróżenie z kart. Udało się nam przewidzieć, że jutro rano na rozgrzewce przywita nas słońce.

Dzień 5

Środowy poranek powitał nas piękną pogodą, pomimo zapowiadanego deszczu. Po śniadanku wyszliśmy na basen.

Kolejnym etapem dnia był konkurs pt. „rzeźby z piasku”, tutaj również dzieci wykazały się wielką kreatywnością nawiązując do kultury USA.

Po kolacji udaliśmy się na spacer do pobliskiej miejscowości- Pogorzelicy. Wracając plażą podziwialiśmy  piękny zachód słońca.

Dzień 4

Dziś odpoczynek od upałów. Rano powitał nas deszczyk, więc rozgrzewka odbyła się w namiocie.

Pierwszym punktem dzisiejszego dnia było zdobycie latarni morskiej w Niechorzu. Następnie wróciliśmy spacerem do ośrodka po drodze wstępując na lody.

Po obiedzie – sportowo. Graliśmy w siatkówkę, koszykówkę i piłkę nożną. Była także zumba. W przerwie na odpoczynek rozpoczęliśmy tworzenie wizytówek naszych pokoi – oczywiście nawiązujących do motywu kolonii – USA.

Wieczorem w rozśpiewanym nastroju rozpoczęliśmy karaoke. Zaśpiewaliśmy kilka najświeższych hitów, nie zabrakło także polskich klasyków, bez których impreza nie mogła się odbyć.

Dzień 3

Zgodnie z planem, poranek pełen energii rozpoczęliśmy od rozgrzewki, którą poprowadziła Pani Kierownik. Zaraz po śniadaniu zeszliśmy na boisko, gdzie rozegrała się balonowa bitwa zwana „Baloniadą”. Eksplodujące balony z wodą skutecznie nas ochłodziły, co przy dzisiejszej pogodzie było bardzo przyjemne. Zdążyliśmy też udać się na mały spacer po mieście i zahaczyć o lodziarnię.

Po południu nie mogło zabraknąć wizyty na plaży. Upał dawał się we znaki, więc wiadra z wodą poszły w ruch.

Wieczorem – wodnych zabaw ciąg dalszy, czyli American Pool Party nad naszym ośrodkowym basenem. Była muzyka, było „limbo”,  był basenowy bar z bezalkoholowymi drinkami i przekąskami oraz oczywiście tańce w wodzie.

Dzień 2

Dziś niedziela, wstaliśmy nieco później i zjedliśmy przepyszne śniadanko. Następnie udaliśmy się do kościoła i na spacer po Niechorzu. Po raz pierwszy skorzystaliśmy z basenu w naszym ośrodku.

Po wodnej zabawie, poszliśmy na szybki obiad i po chwili odpoczynku kontynuowaliśmy wodne szaleństwo – tym razem na plaży. Kąpiele wodne, przeciąganie liny, gra w „ziemniaka” – czyli plażing na całego.

Dzień zakończyliśmy dyskoteką, na której trochę lepiej się poznaliśmy grając w „Gorące Krzesła”. Przypomnieliśmy sobie też jak tańczy się „Belgijkę” i „Macarenę”.

Jutro rano dzień zaczynamy od rozgrzewki.

Dzień 1

Pierwszy dzień spędziliśmy pod znakiem podróży i poznawania nowych kolegów i koleżanek 🙂

Do Niechorza dojechaliśmy około godziny 14, zjedliśmy obiad i nastąpił podział na grupy. Następnie zobaczyliśmy nasze pokoje. Naszymi wychowawcami są;

Grupa 1 – Emila Komarnicka

Grupa 2 – Dawid Zelent

Grupa 3 – Monika Ryl

Korownikiem I turnusu jest Katarzyna Grochowska
numer telefonu – 577 939 603

Po rozpakowaniu się, poszliśmy nad morze na które mamy naprawdę blisko 🙂 Przywitaliśmy się z morzem i zagrzaliśmy w słoneczku. Późnym popołudniem wychowawcy zapoznali nas z regulaminami i bliżej poznaliśmy osoby w naszych grupach. Na koniec pierwszego dnia odbył się Apel Powitalny 🙂

PS Mamy nadzieję, że znajdziemy dobry zasięg i będziemy mogli szybciej dodawać bloga 😉