DZIEŃ 13

Nasz ostatni dzień na Best Spynacz Summer Camp 🙁

Dzisiaj apel kończący naszą amerykańską przygodę. Było dużo wzruszeń i pożegnań.

Zdjęcie grupowe na koszulkach kolonijnych też było 🙂

Pożegnaliśmy się z morzem i zatańczyliśmy na ostatniej dyskotece.

Teraz już w drodze do domu, wspominamy nasze przygody 🙂

DZIEŃ 12

To już prawie koniec jeszcze jeden dzień i w środę wracamy do domu… trochę szkoda 🙁

Po śniadaniu odbyły się Neptunalia czyli chrzty kolonijne. Neptun Mateusz nadał nowym kolonistą morskie imiona i od dzisiaj się oficjalnymi kolonistami Spynacza 🙂

Po południu zagraliśmy w grę terenową „50-tka”, takie trochę podchody. Było dużo biegania i śmiechu podczas wykonywania zadań 🙂 Wieczorem poszliśmy na spacer po plaży, a najstarsze grupy wzięły udział w zajęciach o świadomym wolontariacie 🙂

DZIEŃ 11

Ten dzień był bardzo intensywny 🙂

Po śniadaniu skorzystaliśmy z pięknej pogody i poszliśmy wygrzać się na plaży 🙂

Po obiedzie mieliśmy zajęcia w straży pożarnej, odbyło się zwiedzanie i wysłuchaliśmy Panów strażaków którzy działają w OSP.

Wieczorem odbyły się śluby kolonijne i  najlepsza impreza na Best Spynacz Summer Camp- Pool Party 🙂

DZIEŃ 10

Zapraszamy na sobotni chillout 🙂

Od rana najmłodsze grupy rozgrywały turniej Fifa, starsze grupy relaksowały się na mieście i na plaży 🙂

Później aby nie było nudno była baloniada, z której wszyscy wrócili mokrzy 😉

Wieczorem przyszedł czas na pokazanie swoich talentów. Był taniec, śpiew, akrobatyka oraz składanie kostki Rubika. Wszystkie występy zostały ocenione przez wybitne Jury 😉

Takich talentów można pozazdrościć 😉

DZIEŃ 9

Piątek, piąteczek 🙂

Dzisiaj zawitało do nas słoneczko, dlatego korzystając z pogody wskoczyliśmy do basenu 🙂 Po wodnym szaleństwie poszliśmy na regeneracyjną dawkę cukru czyli zjedliśmy gofry 😉 Młodsze grupy odwiedziły latarnię i mogły popodziwiać piękne widoki.

Po obiedzie wychowawcy zorganizowali nam konkurs na rzeźbę z piasku 🙂 Tematem były oczywiście Stany Zjednoczone Ameryki. Mimo wiatru nasze rzeźby wyszły nam fajnie 🙂

Po kolacji przeszedł czas na wieczorną imprezę, dzisiaj była Bitwa o Cuksy 🙂 Rywalizowaliśmy ze sobą o czekoladki 🙂

DZIEŃ 8

Dzisiaj czas na wycieczkę 🙂 po śniadaniu wpakowaliśmy się do autokratów i wyruszyliśmy w stronę Międzyzdrojów . Po drodze zatrzymaliśmy się na zdjęcia na klifie i podziwialiśmy widoki. Następnie zwiedziliśmy Międzyzdroje i zjedliśmy lody.

Najciekawszym punktem wycieczki był prom, aby dostać się do Świnoujścia skorzystaliśmy z przeprawy promem 🙂 W Świnoujściu szybki obiadek i wróciliśmy do ośrodka 🙂

Zmęczeni naszą wyprawą, zrobiliśmy sobie CHILL DAY, graliśmy w Fife i siatkówkę 🙂

DZIEŃ 7

Witamy w złotej erze Disco 🙂

Od samego rana szykowaliśmy się na najlepszą imprezę tego turnusu 🙂 ale przed tym mieliśmy chwilę czasu na zjedzenie pysznych gofrów i lodów. Byliśmy w Muzeum Rybołówstwa Morskiego, gdzie odbyły się zajęcia o bursztynach.

Popołudnie spędziliśmy za zajęciach sportowych, na wesołym miasteczku, a najmłodsze grupy odwiedziły Motylarnię.

Kiedy przyszedł już wieczór, pełni energii i przebrani wyruszyliśmy na świetlicę aby zabawić się przy rytmach disco. To była niezapomniana impreza 😉

Czekamy na więcej 🙂

DZIEŃ 6

Pogoda nas nie rozpieszcza, ale korzystamy z każdego promienia słońca. Dzisiaj basen i mały shoping 😉 Chyba powoli powinniśmy się zastanawiać jakie pamiątki przywieźć z Niechorza.

Z basenu korzystamy każdego dnia, ciepła woda i jacuzzi robią nam dni 😉

Popołudnie spędziliśmy na przygotowaniach się do prezentacji grup. Ćwiczyliśmy taniec i śpiew. Wieczorem wszystko zaprezentowaliśmy przed naszymi kolegami i koleżankami 😉

Zobaczymy co nas czeka jutro 😉

DZIEŃ 5

Poniedziałek tygodnia początek, u nas tydzień zaczął się cudowanie. Słoneczko i zero chmurki na niebie 🙂

Korzystając z pięknej pogody, od razu po śniadaniu skoczyliśmy w stroje kąpielowe i poszliśmy na plażę, żeby się poopalać i zanurzyć się w wodzie.

Po obiedzie i małej przerwie na regenerację wróciliśmy na plażę alby pograć w siatkówkę, piłkę nożną i wiele innych 😉

Niestety wieczorem deszcz popsuł nam plany, ale nie było tego złego co by na dobre nie wyszło 😉 Zagraliśmy turniej Fifa i obejrzeliśmy film 🙂

DZIEŃ 4

Błoga niedziela 🙂

Dzień zaczęliśmy od śniadania i pójścia do kościoła. Poranek nas nie rozpieścił, delikatny deszczyk i chmury, ale już po godzinie wyszło słoneczko i mogliśmy skorzystać z basenu 🙂

Po obiedzie odbyły się zajęcia w grupach i przygotowania do wieczornej imprezy. Na której szaleliśmy do rytmów najnowszych hitów 🙂 mogliśmy również zaśpiewać 😉 Ale wszystko to co robiliśmy możecie obejrzeć poniżej 🙂

Bawimy się dalej 🙂

DZIEŃ 3

Weekend! Chociaż na BSSC każdy dzień do jak weekend 🙂

Dzisiaj po pysznym śniadaniu poszliśmy na wycieczkę do Pogorzelicy, która jest bardzo blisko 🙂 Zjedliśmy gofry i zdecydowaliśmy się na powrót plażą do Niechorze. Nasza podróż nie odbyła się bez przygód haha ale o tym opowiemy już jak wrócimy 😉

Później szybki obiad i cisza poobiednia. Podczas odpoczynku Pan kierownik w ramach nagrody za super spędzony czas na integracji oddał nam telefony 🙂 Po ich oddaniu i po rozmowie z Wami wróciliśmy do zabawy 🙂

Wieczorem odbył się teleturniej PAŃSTWA-MIASTA 🙂 miłym zaskoczeniem była forma zabawy, która nas troszkę zaskoczyła 🙂 ale dzięki temu tyła super zabawa i kupa śmiechu 🙂

Czekamy już na nowy dzień 🙂

DZIEŃ 2

Dzień dobry, piąteczek minął nam bardzo szybko 🙂

Po szybkim porannym sprzątaniu pokoi, przebraliśmy się w stroje i ruszyliśmy na basen 🙂 Trzeba było skorzystać z dobrej pogody.

Później zabraliśmy się za przygotowania wieczornej imprezy, żeby było iście Amerykańsko 😉

Zwiedziliśmy dzisiaj miasto, skorzystaliśmy z paru atrakcji w tym z wesołego miasteczka.

Wieczorem jak przystało na kolonie Spynacza czekała nas dyskotekę, może to nie była impreza do białego rana ale i tak bawiliśmy się wyśmienicie :)\

DZIEŃ 1

Witamy na III turnusie BSSC! To już nasze ostatnie dwa tygodnie amerykańskiej przygody w Niechorzu.

Dzisiejszy dzień upłynął nam pod znakiem podróży. Kiedy tylko przyjechaliśmy do naszego ośrodka, pożegnaliśmy się z koleżanki i kolegami, którzy akurat wyjeżdżali.

Po zjedzonym obiedzie poznaliśmy naszych wychowawców i zostały nam przydzielone pokoje. Następnie zapoznaliśmy z osobami w grupach, poznaliśmy regulaminy i zasady panujące podczas kolonii 🙂

Naszymi wychowawcami są:

I grupa- Paula Lewandowska
II grupa- Emilia Komarnicka
III grupa- Dawid Ziętek
IV grupa- Marcel Domnik
V grupa- Dorota Książek

Kierownikiem III turnusu jest Kuba Należny
numer telefonu – 577 939 603

Dzisiaj zobaczyliśmy jeszcze morze, zjedliśmy świdra na mieście i chwilę pograliśmy w różne gry z naszymi nowymi przyjaciółmi 🙂