DZIEŃ 13

Nadszedł i on – ostatni dzień pierwszego turnusu w Niechorzu… Dziś nie obyło się oczywiście bez pożegnalnego wyjścia na stragany i na lodzira. Po obiedzie wzięliśmy śluby ze swoimi życiowymi wybrankami, a zaraz po tym, korzystając ze sprzyjającej pogody, wyskoczyliśmy na plażing.

Wieczorkiem apel podsumowujący wyjazd. Dostaliśmy fajne pamiątki i coś słodkiego na ząb. Jak ślub to wiadomo – nie mogło zabraknąć weselicha, dlatego więc po apelu była ostra impra do białego rana! (no prawie, bo do 22:30)

Dziękujemy i do zobaczenia w przyszłym roku! Paaaa!

DZIEŃ 12

Hej, cześć, witajcie! Za nami dwunasty, czyli niestety nasz przedostatni już dzień na BSSC 2023 w Niechorzu. Wiadomo – ostatnie dni trzeba spędzić tak dobrze, aby były zapamiętane na jak najdłużej, dlatego dziś przedstawiliśmy w kreatywny sposób każdą z naszych grup, następnie Pan Kuba przeprowadził nam warsztaty ze świadomego wolontariatu. Wieczorkiem po pysznej kolacji wyszliśmy wszyscy na miasto i wspólnie zjedliśmy jeszcze pizzunię 😋

Jesteśmy gotowi na ostatni dzień, który będzie zarówno najgorszy jak i najlepszy w przeciągu ostatnich dwóch tygodni!

DZIEŃ 11

Dzień doberek! Dziś po rozgrzewce i śniadanku wzięliśmy się za przygotowanie prezentacji każdej z grup. Plakaty i rysunki to tylko ułamek ozdób i pomysłów, które przyszły nam do głowy. Po obiedzie kontynuowaliśmy swoją pracę. Część z nas wybrała się na miasto na lodzira i na plażę. Pod koniec dnia leciutko zmieniliśmy plany. Postanowiliśmy przenieść prezentację grup na jutrzejszy dzień, a dzisiejszy wieczór spędzić przy tlącym się ognisku.

DZIEŃ 10

Siemanko! Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od zaplanowania prezentacji naszych grup w najbliższych dniach. Po obiadku pojechaliśmy do Kołobrzegu, gdzie odwiedziliśmy „Ukrytą Krainę”, „Miasto Myszy” i „Muzeum 6D”. Po tym wszystkim oczywiście chwilka dla nas, żebyśmy mogli pochodzić sobie po mieście i kupić jakieś pamiątki, czy też zjeść lodzira, albo goferka 😀

Wróciliśmy idealnie na kolację, po której zorganizowaliśmy niby „Top Model” ale jednocześnie „Project Runway” 😄 Niektóre stylizacje naszych modeli zaparły dech w piersiach! Po tym całym męczącym dniu, żeby się jeszcze wybawić, potańczyliśmy i pośpiewaliśmy na dyskotece.

DZIEŃ 9

Dzień dobry! Za nami już 9 dzień w słonecznym (no prawie) Niechorzu. Dziś rano byliśmy w Kościele, okazało się, że Msza Święta w Niechorzu nie pasuje nam godzinowo ze śniadaniem, więc niestety albo stety – przeszliśmy się do Kościoła w Pogorzelicy 🙂

Po obiedzie obejrzeliśmy nasze reklamy, które nagrywaliśmy dwa dni wcześniej, a kadra zadecydowała, który filmik wyszedł najlepiej. Następnie zagraliśmy w „Jaka to melodia” a potem aby nie marnować czasu – w grupowe państwa miasta.

Nastał czas kolacji, a potem coś co nie zdarza się zbyt często – część z nas wzięła udział w koncercie BARANOVSKIEGO, który odbywał się w Rewalu! Było dużo śpiewania, tańców i okrzyków. Ci, którzy nie pojechali na koncert, wcale się nie nudzili. Część poszła na plażing, a część grała w UNO i mafię 🙂

Właśnie tak minął dzień 9 BSSC. Jak szła ta piosenka? Lubię być z nią… czy jakoś tak 🙂

DZIEŃ 8

Kolejny dzień z delikatnie niezdecydowaną pogodą za nami. Po śniadaniu – liga obozowa, czyli graliśmy w piłkę nożną, badmintona i unihokeja, oczywiście na punkty. Kiedy pogoda była trochę ładniejsza, nie mogło oczywiście zabraknąć basenu 🙂

Po obiadku na terenie całego ośrodka czekały na nas rozwieszone przez Karola i Patryka karteczki w różnych kolorach z cyframi. Chodziło o to, że mamy ich szukać, odpowiadać na pytania i w ten sposób wypełniać kolejne wiersze krzyżówki. Po tej zabawie wyszliśmy przejść się po mieście 🙂

Wieczorem poczuliśmy się niczym w kinie oglądając super film na wielkim ekranie.

DZIEŃ 7

Hello! Dziś niestety pogoda troszkę pokrzyżowała nasze plany. Mieliśmy robić jedno, a musieliśmy zrobić drugie… Mimo to był to dzień pełen atrakcji, uśmiechów i dobrze spędzonego czasu 🙂

Nagrywaliśmy własne reklamy kolonii, graliśmy w piłę i byliśmy na spacerze w Pogorzelicy, gdzie udało nam się nawet pośmigać gokartami!

Poza tym wpadł do nas Dawid Zelent razem z Kasią Łakomską i zrobili nam szybkie warsztaty z marketingu!

DZIEŃ 6

Dzień dobry! Dzień 6 za nami. Rozpoczęliśmy go oczywiście klasycznie szybką poranną rozgrzewką. Po śniadaniu gierki na boisku, a po tym szybki basening. Dziś pogoda pozwoliła nam pójść na plażę, więc nie zmarnowaliśmy tej okazji i wpadliśmy na szybki smażing. 😁

Wieczorem zamiast klasycznej dyskoteki zrobiliśmy coś w amerykańskim stylu – pool party, czyli wielką imprezkę na basenie!

DZIEŃ 5

Siemaneczko! Za nami już 5 wspaniałych dni na Best Spynacz Summer Camp w Niechorzu. Niestety jesteśmy już coraz bliżej połowy tych dwóch tygodni, ale nie ma co się załamywać! Dziś pogoda była nieprzewidywalna, więc musieliśmy nasz plan dnia budować na bieżąco i dynamicznie, w zależności od tego, co działo się na dworze.

Po śniadaniu spędzaliśmy czas w grupach z naszymi kolegami i koleżankami, był basen i plaża, mafia, rysowanie plakatów i gry na boiskach. Na obiadek wciągneliśmy pyszne pierożki, które pozwoliły nam nabrać tyle siły, aby przejść się spacerkiem na naszą niechorską latarnie morską. (tu oczywiście też nie zabrakło przerwy lodzira 😉)

Wieczorem zagraliśmy w grę o nazwie „Blondyni kontra bruneci”. Było meeeega!

DZIEŃ 4

Dzień dobry witamy! Za nami kolejny dzień w naszym pięknym Niechorzu.

Dziś niestety pogoda nie dopisała, więc nie poszliśmy na plażing. Po śniadaniu i tanecznej rozgrzewce spędziliśmy aktywnie czas na boisku. Graliśmy w siatkę, nogę, kosza, unihokeja i mafię, a do tego Pan Łukasz zorganizował różne konkurencje sportowe.

Po pysznym obiadku poszliśmy na wycieczkę krajoznawczą, aby poznać różne zakamarki Gminy Rewal. Nie zabrakło oczywiście lodzira! 😊

Wieczorem przedstawiliśmy nasze różne talenty przed jury, w którego składzie były greckie boginie i bogowie. Po tym wszystkim strzeliliśmy sobie imprezkę, aby trochę się wymęczyć i porządnie się wyspać, ponieważ przed nami kolejny dzień pełen wrażeń!

DZIEŃ 3

Za nami intensywny dzień z całkiem różnorodnymi atrakcjami. 😀

Rano po śniadanku poszliśmy na szybki plażing, ale dla odmiany popluskaliśmy się też w basenie. Następnie chwila przerwy i jeszcze przed obiadem strzeliliśmy fotki grupowe.

Po przerwie poobiedniej ochrzciliśmy wszystkie dzieciaki, które pierwszy raz były na kolonii! (PS nie martwcie się, na buźkach to tylko plamy od naszej mikstury 😋)

Wieczorkiem trzeba było się troszkę wymęczyć, więc zrobiliśmy sobie pierwszą imprezkę zapoznawczą. Bawiliśmy się świetnie!

DZIEŃ 2

Za nami drugi dzień naszej kolonii. Dziś po porannej rozgrzewce i śniadanku poszliśmy na plażę trochę się przysmażyć i popluskać w morzu.

Po obiedzie i ciszy poobiedniej przeszliśmy się na spacer po mieście. Następnie każda grupa spędziła czas z wychowawcami.

Po kolacji zagraliśmy w dwa ognie, ale zamiast piłki rzucaliśmy do siebie balonami z wodą! Mimo to, że trochę się zmoczyliśmy, była to naprawdę świetna zabawa.

Przed nami kolejny dzień pełen wrażeń, więc musimy porządnie się wyspać! 😴

DZIEŃ 1

Witamy na I turnusie Best Spynacz Summer Camp 2023 w Niechorzu!

Pierwszy dzień, jak to zwykle bywa, był dniem organizacyjnym i zapoznawczym. Po przyjeździe do ośrodka przydzielono nam pokoje, poznaliśmy wychowawców i poszliśmy wrzucić coś na ząb.

Po krótkiej przerwie poobiedniej przywitaliśmy się z morzem i poszliśmy pochodzić po mieście. Wieczorem zapoznaliśmy się ze wszystkimi osobami w naszych grupach, poznaliśmy regulaminy i inne ważne kwestie, abyśmy bawili się zarówno jak najlepiej i najbezpieczniej. 😊

Teraz, kiedy jesteśmy gotowi i wypoczęci, możemy śmiało powiedzieć – zaczynamy BSSC 2023!